סידור סוקולנטים מספר רב בעציץ אחד

שאלות ותשובת כלליות

יש ללחוץ על השאלה על מנת לצפות בתשובתה

את המוצרים יש לשלוח אלינו חזרה לכתובת:
לכבוד: “הסוקולנט שלי”
רחוב: הזהב
קריית שמנה 1163112

אפשר לשלוח את המוצרים בדרכים הבאות:

  1. ע”י תיאום הגעת שליח אליך מול שירות הלקוחות שלנו (השירות כרוך בעלות של 30 ש”ח).
  2. בדואר רגיל או דואר רשום – אנו ממליצים לשלוח את ההחזרה בדואר רשום על מנת שיהיה מבוטח וכך גם תוכלו לעקוב אחרי הגעתו בחזרה אלינו.

ניתן להחזיר מוצרים עד 30 ימים מיום קבלת המוצר (כאשר המוצרים באריזה)

מוצרים חשמליים לא ניתנים להחזרה (אלה במקרה של תקלה).

באופן כללי ניתן לבצע איסוף עצמי מקרית שמונה.
כרגע לא מתאפשר איסוף עצמי בעקבות המצב ומיקום המחסנים שלנו, עמכם הסליחה.

כרגע ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי, אפליקציית "ביט" או בהעברה בנקאית.

במידה ותרצו לקנות במזומן ניתן לעשות זאת ע”י הגעה אלינו לכתובת לצורך איסוף עצמי או במקרים מסוימים בתיאום מראש בלבד.

לאחר שההזמנה שלך נארזה ונשלחה, תקבל במייל נוסף פרטי מעקב עם קישור לאתר של חברת השליחויות ששם תוכל לעקוב אחר הזמנתך.

סביר להניח שתקבל גם מסרון לטלפון הנייד שלך עם קישור למעקב.

ניתן להיכנס לעמוד מעקב ההזמנות מהקישור הבא:
מעקב ובדיקת סטטוס משלוחים

שם להזין את מספר המעקב שקיבלת מאיתנו.

אני עובדים עם חברות משלוחים מהירות בארץ ובעולם.
מחסננו ממוקמים בקוריאה, סין והפיליפינים – זמני שילוח ממחסננו השונים נע בין 20 ל 60 יום (לרוב מגיע תוך 20 יום).

חשוב לנו לציין כי אין ביכולתנו לקחת אחריות על עיכובים שחלים בחברות השליחויות/דואר/מכס עצמם.

כמובן שאנו זמינים ונשמח תמיד לעמוד לרשותך ולבדוק את סטטוס השילוח של הזמנתך בשירות הלקוחות שלנו.

בהחלט, כל המחירים של המוצרים כוללים מע”מ.

ניתן לבצע את התשלום באמצעות חברות האשראי השונות כגון:

  • ויזה.
  • ישראכרט.
  • מאסטרכארד
  • דיינרס.
  • אפליקציית ביט BIT.
  • שירות פייפאל PAYPAL.
  • העברה בנקאית.

כל שירותי התשלום מאובטחים בתקני האבטחה וההצפנה SSL המחמירים ביותר.

כל הנתונים שהלקוחות מזינים באתר נשארים חסויים לחלוטין, ממש כמו בקניה רגילה בכרטיס אשראי בחנות פיזית.
כל עסקאות האשראי נעשות תחת אבטחה בתקן מחמיר PCI DSS.באתר מופעל שירות קנייה בטוחה המגן על מחזיקי כרטיס אשראי מפני הונאות במהלך קניות באינטרנט.
אנו מתייחסים לאבטחת המידע של הלקוחות בראש סדר העדיפויות, ולכן אנו מפעילים את המערכות המתקדמות ביותר על מנת להגן על סודיות לקוחותינו.

לצורך אבטחה מוגברת פרטי כרטיסי האשראי אינם נשמרים במערכת.


ראשית, הכול בסדר אנחנו פה בשביל לעזור 🙂
לפעמים קורה כי בזמן ההקלדה בהזמנה מפספסים אות או מספר בכתובת המייל ולכן האישור אינו מגיע.

אפשר פשוט להיכנס לאזור האישי באתר ולתקן את כתובת המייל שלך.

אנחנו כמובן תמיד זמינים לעזור לך באהבה ולעדכן את הפרטים הנכונים.

מיד בתום תהליך הרכישה תועבר לעמוד שיכריז “הזמנתך בוצעה בהצלחה” ובו יופיעו כל פרטי ההזמנה שלך. בנוסף, ישלח אליך מייל באופן אוטומטי עם פרטי ההזמנה לכתובת המייל שהזנת בזמן ביצוע ההזמנה.

תוכל לראות פרטים על ההזמנות שלך דרך כניסה לאזור האישי באתר ולאחר מכן לחיצה על ‘ההזמנות שלי.
כמובן גם במייל שישלח אליך לאחר ביצוע ההזמנה.

קנייה כאורח באתר היא קנייה ללא הרשמה וללא פתיחת חשבון באתר.

אנו תמיד ממליצים מאוד על הרשמה לאתר ונסביר מדוע:
הסיבה העיקרית היא שירות לקוחות – מכיוון שמוצרינו נשלחים ממחסנים שונים מחו"ל – הקשר האישי אתכם חשוב לנו מאוד לאורך הדרך.
אנו תמיד דוגלים במתן שירות איכותי ללקוחותינו.

לכן אנו ממליצים בחום להירשם לאתר כדי שתוכלו ליהנות מקנייה קלה, מוצלחת ונוחה יותר.
בכל דרך שתחליטו לרכוש, אנו  תמיד נשמח לתת לכם שירות לקוחות מעולה, כך שתרגישו חופשי להחליט האם להירשם לאתר או לא 🙂

נ.ב הרשמה לאתר מאפשרת לנו לפנק אתכם מידי פעם בקופוני הנחה וגם הטבות מיוחדות שישלחו אליך למייל מידי פעם, אנו מבטיחים לא להציק עם מיילים.

יש לך שאלה שלא כתובה כאן ? אפשר ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור 🙂

חמשת השלבים להצלחה 👋

5 צעדים פשוטים לסוקולנטים משגשגים !
בסדרת האימיילים החינמית הזו תלמדו את 5 הצעדים החיוניים בטיפול בסוקולנטים.
לאן לשלוח לך את הטיפים ?